“DEVIANT MYTHOLOGY (AS A RIOT ON AN EMPTY STREET)”

OD SUBOTE, 24. NOVEMBRA U 19:00 DO UTORKA, 04. DECEMBRA 2012.
MAGACIN U KRALJEVIĆA MARKA 4 I 8

This slideshow requires JavaScript.

Legs Akimbo&Jamesdin video 2010

u pipsou sam bio prvi put kad sam drugi put probo da putujem u madjarsku, jer su me prvi put sa kelebije vratili nasi jer sam rodjen u zagrebu pa im nije bilo jasno odakle mi srpski pasos. u pipsou sam iso u budimnpesti, prvo sam ga bacio a posle sam crto picke ili je to bilo obratno.kasnije su me iz pipsoa izbacili jer sam se smejo jednoj ribi kako je obrijala djanu a dupe joj ostalo dlakavo. a posle smo kum i ja teli da narucimo neke kurve, i kum je pregovaro jer govori madjarski, ali one su bile sumnjicave jer smo dvojca pa su ga pitale odakle dolazimo i kad im je on reko da sam ja srbin ,a on hrvat nisu vise tele ni da cuju za nas, bez obzira kolko para nudili, a ja sam imo onda jedno dvaespetsest i teo sam da probam starije ,a sad je proso voz.

Učesnici: Katarina Nina Antanasković ; James Blond/Katarina Petrović; Jelena Bokić; Nikola Božović; Andrej Bunuševac; diSTRUKTURA; Alen Ilijić ; Jamesdin; Pedja Jerotijević; Marina Marković; Veljko Marković; Branko Miliskovic; Anđela Mujčić; Svetonazori; Selman Trtovac, Zampa di Leone.

Autor: Milan Bosnić // Organizacija domaćin: ProArtOrg, u saradnji sa Domom omladine Beograda // Pokrovitelj: Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva Republike Srbije

“Ovo je izlozba koja nema stejtment. Nema  ni diskurs a bogami ni narativ. Jebiga.” Autor

Leave a Reply

