Zavidan

Pričao sam sa Dejanom Markovićem o mom predlogu za Bijenale i reko sam mu da je neki političar rekao da mogu da izlažu i onaj veliki stol što je izlagan na na bijenalu arhitekture u Veneciji  zato što nema para za novo , a i onako je taj stol još tamo jer nije bilo para da se vrati.Onda mi je Dejan rekao da je to još bolji rad i da su trebali da izlože stol i da napišu koji im je to političar rekao. Kako to meni nije palo na pamet? Vidiš šta znači nemački master, nadam se da ću i ja biti tako kreativan i oštrouman ako ga završim.

i feel it comin’ it’s flushin’ my face
i feel it comin’ jealousy baby
i feel it comin’ it’s boilin my blood
i feel it comin’ jealousy baby
i feel it comin’ flushin’ my face
i feel it comin’ jealousy baby
i feel it comin’ boilin’ my blood
i feel it comin’ jealousy baby
this isn ‘t for the first time in my life
IGGY POP Jealousy

James Din
Na pitanje novinara upućeno Vladimiru i Zoranu Lisincu, koje se odnosilo na to šta kao domaćini planiraju da pokažu Madsenu u Beogradu, odgovorio je Lazar Ristovski. “Verovatno će sa njim obilaziti muzeje i biblioteke. Pretopstavljam da će ga odvesti u zatvoreni Narodni muzej ili u Muzej savremene umetnosti”

Leave a Reply

