Tattoos sind die neuen Tumore

tumori

 

 

Činjenica sa živim u stan ataljeu preko puta jezere u Berlinu donela mi je puno lajkova na fejsbuku, i ugled u očima mojih prijatelja iz Srbije, za koje je to bio siguran znak da sam uspeo u životu. Meni je to bilo neko vreme dovoljno ali sam osetio dosadu i potrebu da nešto radim. Pošto u svom radu ne sledim ideje o napretku i usavršavanju uvek počnem od nule, što za mene znači crtanje. Iako ih gledam ceo život još uvek najviše volim da crtam ljude. Ovi ovde na plaži jezera prekoputa moje gajbe skoro da je svaki drugi istetoviran. Oko jezera ima i pataka, 2 labuda, ali patke volim više pečene a labudovi su mi kič.

PROLOG Heft für Zeichnung und Text, Nr X2 2014 Berlin

ISSN 1867-4917

 

svabe-1 svabe-2 svabe-3

Leave a Reply

