Billy Bragg

kapija

Bog te pita pita šta mi je ovo trebalo.  Znam da mi on ne može pomoći ko što nije pomogalo ni katoličko obrazovanje Ejbelu Ferari kojim se kaže služio kad je molio boga da mu dođe diler (piše jučer u Politici, čiji kulturni dodatak pokupim džabe u Rodi bivšoj Idei gore na Kosi koji poneki nervozni domačin odma izbaci iz novina).

O čemu pričam, o rezidenciji u Studenjaku, dva mesece koje bi rađe proveo u Nemačkoj rezidenciji npr. dvorac Balmoral ko što sam reko Maji za kulturni dnevnik, a što je ona isekla iz priloga. Za Balmoral sam izduvo u zadnjem krugu, što mi je u poverenju reko član žirija koji je lobiro za mene. Kaže nisam mogo ništa da uradim, vas iz ex yu ima previše, el imate vi neku svoju rezidenciju.

Evo sad ima, odnosno ako se ja pokažem možda se nastavi. I nado sam se da će da me uvati zatvor od stresa pri menjanju sredine ko kad sam išo u vojsku, koji bi bio odmor od uobičajenih nedaća za koje ja krivim eksperimente koje je srpsko zdrastvo vršilo na meni u terapiji parazitoze, a za koje moja mama tvdi da sam sam kriv.

Za početak odgledo sam Mićunovo predavanje Rok i Levica u donjoj sali doma kulture studenjak gde je on pominjo Bili Brega i kao on je živeo s engleskim rudarima ili s južnoamerickim radnicima da bi pojačo oštricu svoje umetnosti i pomislio sam da je to možda to. Prenervozan da bi odmah sedeo u čitaonici i učio nemački za početak rešio da iskoristim lepo vreme u Novembru i da istražim okolinu studenjaka koju savršeno poznajem  jer moji žive 5 minuta odavde. Uslikam odma koze na 11. Aprilu i u pozadini  Zapadnu Kapiju,  Konja na železničkoj Tošin Bunar. Divno, sa životinjama sam počeo  i kao student (Izložba pasa). Vidim prekoputa Tošinog kokoške u dvorištu bivšeg  SDK-a sad neka banka, uđem da ih ovekovečim dok mi slušalicama peva Sajsi MC, i vidim trči prema meni obezbeđenje i kad sam skino sluške, čujem a neverejum: Jel ti ne čuješ kad te zovem, evo kolega oće već da te upuca, šta radiš ovde vidiš da je zabranjeno. – Ne vidim nikakav znak, oću samo da slikam kokoške, ja sam umetnik odgovaram.-Pa slikaj onda prvo ovog vola, pokaže na sebe, i reče mi da izađem.

Nisam ga sliko, izvini vole nisam se snašo. Krenem bajsom kući , mama daj nešto za večeru ne mogu opet u menzu i preletim točkom preko nečega mekanog i neka riba pored zavrišta, ja se vratim i vidim zgazio sam pacova od kilo evo još se grči i krv štrca iz njega. U Indiiji bi ga pono kući za večeru, ovde je još opušteno… J.

sdk tosastudenjak

Leave a Reply

