We got no manners anyway

Prvo sam poklonio jedan rad i to je išlo ko po loju ,a posle su mi jedan uzeli ali nema me na izložbi, a nema ni obaveštenja zašto iako nisam jedini ,a i i lepo sam zamolio da stave neku cedulju i čeko sam evo i da prođe katolički uskrs šta znam ko šta slavi ,ali ništa ni odgovora na molbu ni cedulje slao sam kevu da proveri. A rad nisam dao zato što nisu legle pare pre izložbe a, dogovor je bio da se to desi. I sad mogu ja i da  ko i uvek sačekam za pare al sam pito da sačekaju i oni pa da pomere izložbu što se kaže da nas ispoštuju, al su mi odgovorili da će da rade izložbu uprkos svemu, ne razumem uprkos čemu, tome da su jedina institucija koja je učestvovala na konkursu ,a koji nisu uspeli da otkucaju sve na vreme  pa sad mi moramo da čekamo još 6 meseci do nečega što se zove rebalans koje se u ugovoru opšte i ne spominje, a plus su mi i je i Estela objasnila da to sve kasni jer neki umetnici zavlače sa cenama ,a njih je stavila na izložbu ,a mene nema iako cenu nisam budžio.Ja mislim da ona to ipak radi više zbog sebe da je ne prekomanduju u poštare. I eto ima nas samo troje što ne damo za džabe,mislio sam biće ih više koji će da se bune, da sam znao ne bi jeo govna, i sad ne znam dal je trulo da sad donesem , kupiću i bombonjeru i cveće, glupo je da se zameram biće za sedam godina opet otkup.

Likovna galerija, Knez Mihailova 6
Galerija Artget,Trg republike 5/I
Galerija Podroom,Trg republike 5
Pop-up prostor, Trg republike 5
 Beogradski izlog, Knez Mihailova 6
(radno vreme: svakog dana od 12.00 do 20.00, nedeljom zatvoreno)
 
od 2. do  25. aprila 2015

Leave a Reply

